Sjukling. - God lunch!

Usch och fy, ligger i sängen med varm choklad framför en bra film. Vaknade flera gånger inatt av attnjag mådde riktigt dåligt. Att vara sjuk är nog det värsta som finns. Tycker egentligen inte att det är jobbigt att vara just sjuk, utan att bara ligga i sängen och låta tankarna springa iväg. I don't like that. Gillar inte när man börja tänka på något som man verkligen inte vill tänka på, och det är det jag gör, alltid. Samma sak är det när jag lyssnar på vissa låtar, de kopplas direkt till en person eller ett minne.. Nej.. Nu ska jag försöka sova och hoppas på en mysig dröm istället. Puss.
 


Kommentarer
Dani'

Du är inte ensam, jag har precis blivit sjuk jag med. Hatar verkligen att vara sjuk, jag får aldrig riktigt bra med sömn då och det finns typ inget att göra.. och precis som du säger så börjar tankarna springa iväg.. me don't like :(

2013-01-27 @ 16:19:20
URL: http://danzis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0