Förstår mig inte på dig, helt seriöst.

Jag förstår verkligen hur du tänker, ena sekunden duger jag eller vadå? Duger jag för dig då du inte hittar någon annan och har 1 minut över?  Om du hade velat att du kunat ta tid och träffa mig. Försöker göra allt men det duger antagligen inte för dig, det gör mig så ledsen, det gör mig ledsen att jag inte är någon annan, någon bättre, någon finare, någon du ville träffa.
 
(Någon annan som har känt så?) 
 
Kommer alltid vara den jag är oavsett vad, känns bara som att jag har nått botten nu, men å andra sidan kan det väl bara bli bättre då. Jag ska sluta deppa i min blogg och fortsätta vara awesome haha, men ibland känner jag bara att jag inte förstår vad som händer, och ibland kanske man inte vill veta, för jag tror att sanningen kan göra mig mer ledsen. Jag kan ha fel, men det vet jag ju inte.
 
 Men varje gång du skriver så är jag världens lyckligaste tjej. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0