Alltid missnöjd..



Jag har som många andra varit missnöjd över någonting på min kropp, har alltid känt att jag inte kan leva ut och vara den person som jag verkligen är, jag är en sån glad tjej som skrattar sig igenom dagarna, men det märks nästan inte. You know why? För att jag skäms, jag skäms över mitt leende och visar det (sällan) på bild. Folk kan tycka att det är en liten grej, men kag lider med folk som skäms för andra saker på sina kroppar. Men sanningen är ju att om ingen hade snackat skit, kollat snett osv,osv, osv.. hade folk inte skämts lika mycket, jag hade aldrig gjort det då. Nu blev detta är halvt deppig novell igen haha, ops ^^
Just nu känner jag att jag inte bryr mig vad folk tycker, as long as i'm happy :)
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0