Alla människor är vackra!

Alla människor är vackra. Jag mår så dåligt när folk lägger ut bilder eller när de säger att det inte duger till något. Detta beror på att jag själv har varit i samma situation. Jag har också känt att jag inte duger till något, att jag inte fattar varför folk skulle lägga tid på mig? varför skulle man det, jag är ju bara mig själv, inte perfekt någonstans. Finns så många finasre människor här i världen så varför skulle man stanna hos just mig? 
 
Men ska man tänska så här så kommer man aldrig bli lycklig. Det finns människor som verkligen gillar dig, varför? Jo för att just du är som DU är. Du är fin, vacker och alldelses perfekt :) Låt ingen någonsinn säga något annat till dig. Ta inte åt dig, för alla människor är super vackra :) 
Puss.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0