Trött på allt drama & allt skitsnack!

 
Jag börjar blå så jävla trött på allt skitsnack nu & allt drama med framför allt. Nu för tiden kan man inte ens träffas och ha trevligt  utan att de ska bli massa drama. Det är verkligen skittråkigt att de alltid måste vara på samma sätt. När ska folk lära sig att man inte alltid måste bete sig som man gör? Varför ska man inte kunna träffas och mysa utan att folk ska bli aggressiva och bete sig illa? Detta har gjort att jag vill hålla mig borta och nästan hellre vara för mig själv, faktiskt. Ni kanske känner igen er? Att man bara vill vara hemma och mysa med familjen istället för åka in till stan för att man redan vet innan att: Okej de kommer bli drama.. Hur roligt är detta på en skala. Hoppas detta kommer bli bättre snart, annars skiter jag i allting. 
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0