Helgen!

Jag har tyvärr inte haft tillgång till att blogga under helgen därför att datorn/internet har varit down. Men här kommer helgen i bitar.
 
Fredag:
Vi var hemma hos min killkompis och hans kompis, jag Steffie och Betty :D Haha, vi hade chillkrök, dansade och snackade, det var verkligen supermysigt ^^
 
Lördag:
Jag och Steffie köpte chips, dipp, godis och läsk och kollade på film och myste galet. Satt och halvt grät till olika filmer, buhu. 
 
Söndags:
Oj minns typ inte haha.. vi var i stan och så sen drog vi till Steffie och satt och snackade lite hihi. 
 
Idag ska vi in till stan och träffa en kompis typ, sen vet jag inte vad kvällen har att erbjuda men de får vi se. Puss.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0