Godmorgon!

Skönt att få ett par timmars sömn måste jag säga. Och hitills har jag fått så sjukt gulligt gratulationer. 1 Som fick mig att börja gråta på riktigt var denna:
 
Herregud vad tårarna rann då jag läste den här. Jag måste erkänna att om jag kunde spola tillbaka tiden så skulle jag göra de, allt för att få uppleva old times, bara 1 gång till! Har under mina 18 år haft underbara vänner. Jag saknar allt som de var förut, men it's the past. NI har väl också känt att ni bara vill tillbaka till ett speciellt moment? Bara få uppleva just den "scenen" av ditt liv.
Vill bara visa med detta gratulation som Sara skrev, att de finns så underbara vänner.  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Nu blir de duschen och lunch. Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0