BÄSTA FÖDELSEDAGEN!!

Det här har nog varit än av mina bästa födelsedagar. Har spenderat dagen med vännerna i stan, och Adam fina vännen köpte cheesecake till mig. Skulle också köpa cigg och you know what? han bakom kassan frågade inte efter legg.. Blev fett besviken alltså. Jag som var så taggad på att få visa de :( Hahah.. Efter de drog jag ut och käkade med familjen och ett par familjekompisar. Det var supermysigt att hinna prata med alla och fick fina presenter. Kommer nog lägga upp bilder på vad jag har fått imorgon :) Dagen har iaf varit toppad <3!
Imorgon är det praktik halv 11, så snart är det dax att hoppa i säng.
Hoppas eran dag har varit super.
Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0