Utgång + middag!

Hej. Igår hade jag inte alls tid att blogga, var nämligen hos Adam med, Kim, Andreas, Jonas och Steffie. Vi förade lite innan vi drog ut på krogen och Steffie åkte hem :/ Det var en sinnessjukt rolig kväll med skratt så man fick magrutor. Efter krogen drog jag Adam och Kim hem till dem och slaggade. Fast först gick vi till donken såklart ;) 
HAHAH illa..
Idag hade jag utceckligssamtal själv, utan mina päron för första gången, skönt. Det gick bra och jag är nöjd :) Efter de drog jag till Adam och spelade tv-spel och duschade, innan jag drog vidare mot Stand för att äta Tasty Thai med Andreas och Andreas haha. Sen blev det en mys promenad i stan med dem och kollade parfymer innan vi drog hemåt.
Nu sitter jag här och skriver lite samt kollar på tv-serier.
Puss.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0