Trygg Hansa!

 
Har ni någon gång använt er av Trygg Hansa? Av någon anledning. Har fick ett brev hem av dem för en vecka sen eller något, angående ett ärende som jag var delaktig i 1997. Haha bättre sent än aldrig! Jag kontaktade dem och ska vänta på att någonting posetivt ska hända. Men jag väntar och väntar och väntar, men det verkar absolut inte att gå framåt över huvud taget. Men ska inte klaga, de är vbäldigt hjälpsama och väldigt duktiga på sitt jobb, absolut. Så jag skulle faktiskt rekomendera att ringa dem om det är något problem, exakt vad jag gjorde och det är verkligen super trevliga. Så nu får vi hoppas att detta går framåt! 
Wish me luck!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0