Svar på frågor!

Varför är du så snygg? hehe
btw är du singel?
 
Okej så här ligger de till, everything from the beggining. 
För länge sen träffade jag en kille som jag blev helt sanslöst förälskad i, vi hade daglig kontakt, och jag tror nog ingen har sett mig så glad som jag var då han skrev till mig. Vi sågs dock inte så ofta, dels för att han jobbade rätt mycket. Men då vi sågs så var jag världens lyckligaste flicka. Jag var nog ganska blyg då jag var med honom men det vara för att mitt hjärta slog så fort då jag var med honom. Vi träffades under flera månader och jag var super kär, jag tror nog inte att han fattade hur mycket jag verkligen tyckte om honom! Sen en vacker dag för någon månad sen så bara slutade han att skriva. Detta gjorde att jag fattade att allt inte stod rätt till så jag slutade också skriva till honom. Det gjorde så ont i mitt hjärta när jag förstod att det var heeelt over. Men de finns ingenting att göra åt saken. Nu i efterhand så önskar jag nog att jag varit med delaktig och berättat hur allt verkligen låg till. Men det finns ingenting att göra åt det nu :)

Sen efter de är allt helt osäkert men ja, jag är singel! :)
Awww tack :$
 
Så gamal bild! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0