Godmorgon!

Jag vet helt ärligt inte vad jag hålle rpå med. Jag går upp klockan 9 på morgonen för att sätta mig i köket och plugga? Jag börjar bli lite orolig för mig själv om jag ska vara ärlig, fine det är jättebra att man pluggar men jag tror jag gör det för att jag inte vill hinna tänka på vad som händer i mitt liv just nu. Vill bara köra på i ett race så jag inte hinner märka vad som händer, stannar jag upp och tänker vad jag egentligen hålle rpå med, kommer jag förmodligen må ganska dåligt. Men det är ingenting som någon vet egentligen!
 
Snart ska jag börja åka till skolan, sen ska man väl hem? Både morsan och brorsan är sjuka och jag sitter mitt i smeten och väntar på att jag ska blir sjuk jag med, haha! 
Puss.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0