Försöker sova..

Men just nu så går de bara inte, har för många tanken som snurrar runt i skallen, as usually. Försöker vara posetiv och glad hela tiden, och just nu är det för ovanlighetens skull ingen, INGEN som har sett igenom mig. Går runt med 1000 frågor i skallen, Varför? När? Hur? Om jag bara kunde få fram svaren utan att behöva fråga hade se känts lite bättre, men det löser sig.

Idag var Jag, Adam och Kim hemma hos Magnus och firade Adams kusin som har fyllt år, det var en supermysig kväll i alla fall :) Sen kom vi hem för 1 timme sedan ungefär, jag hör bara massa snakningar och sovande vänner runt mig. Och jag? Yeaaaah jag ligger här och bloggar som en tok, men de kanske inte vore en sån dum ide att få lite sömn också ;) Mer update tomorrow. Sov sött mina vänner :)
Puss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0