DAGENS TIPS!

 
Nu har jag börjar med dagens tips. Bättre sent än aldrig? Jag vet att många undrar hur man kan få fylliga fransar. Jag har ett lite tips som jag brukar göra för att få fylliga franser. jag kan dock inte lova att det funkar för alla, för alla använder olika saker för att få dem som man själv vill ha dem :) Men jag brukar alltid göra så här:
 
1.
 
Börjar med att använda den här ganska ordentligt, så det blir ett litet lager. Den här mascaran fungerar utmärkt för mig, det blir inte klumpar eller något.
 
2.
 

Sen använder jag den här godingen för att få fransarna längre ooch tjockare, detta funkar super bra haha! Prova ni, det kanske fungerar för er också :)
Puss..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0