Chansa eller inte chansa, det är frågan.

Jag har en fråga som jag verkligen vill ha svar på, men jag är rädd att inte få någon respons, att jag bara blir sårad som jag ställer frågan. Jag är en sån person som hellre går och funderar och mår dåligt än att ställa en ja eller nej fråga. Man tror inte det om mig, för jag berättar alltid för mina vänner hur de ska göra, vad som är bäst och så. Men  jag berättar det för dem för att det själva ska må bättre, men jag skulle aldrig våga ställa mig framför den personen jag menar, bara kolla honom i ögonen och fråga rakt ut. Aldrig. Jag framstår som mycker modigare än vad jag egentligen är.
 
Men nu till jsälva problemet. Om jag frågar och får ett nej, är jag rädd för att jag ska må sämre än vad jag gör, eller ännu värre, att vi tappar kontakten helt. Men om jag får ett ja, är jag nog den lyckligaste tjejen i världen. Kanske bör tilllägga att detta inte har med förhållanden att göra. 
Jag vet inte om jag vågar chansa eller inte, vad skulle ni gjort? 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0